top of page
  • Yazarın fotoÄŸrafıBurcu Bayindir

7.SINIFTAN 8.SINIFA GEÇENLERE TAVSİYELER-3

Güncelleme tarihi: 27 Haz 2021

Merhaba,ben Burcu Bayındır.LGS'yi atlatmış taze bi liseliyim :)

Tavsiyeler adlı bi seri oluşturmayı düşündüm.LGS sürecinde yaşadıklarım,deneyimlerim,hatalarım ve bu hatalarımdan çıkardığım dersler gibi şeylerden bahsedeceğim.Amacım sizinde ben gibi hatalar yapmanızın azda olsa önüne geçmek.Her gün 1 tavsiye şeklinde ilerleyeceğim.Tüm maddeler için;katagoriler kısmına girip 'ÖĞRENCİ OLMAK'kısmına tıklayarak ulaşabilirsin.Keyifli okumalar :)

Üçüncü maddemiz;

PLAN-PROGRAM Ä°ÅžLERÄ°

Baştan diyeyim ben LGS'ye 4 ay kala planlı çalışmaya başladım bundan ötürü çok fazla deneyimim bulunmamakta bu yüzden genel konuşacağım bilginize:).Siz ben gibi olmayın.1.dönemden itibaren günü gününe konuları sindire sindire gidin.Korkutmak istemem ama son dakika pot kıran konular genelde ilk konular yani 8 ayın sonunda ilk konular gittikçe silikleşmeye başlıyor bu da kötü bişey.Mesela ben ilk başlarda çok fazla takmadığım-maalesef evet-için ilk konulara çok çalışmadım en güzel örneği olarak matematikteki ilk konular olan çarpanlar-katlar,ebob-ekok ve üslü ifadeler konuları.Bende yok yani kalmış 2 hafta ben bu konuların problemlerini çözemiyordum.Hocam o kadar anlattı son hafta ama -bunu hocama demedim şşş-ben hiç bişi anlamıyordum.Girmiyor kafama napayım😄Allah'tan sınavda çok fazla ebob-ekok sorusu gelmedi-geldide yapamadım zaten-.yırttım sayılır.Diğer dersler genel olarak oturmuştu o yüzden onlarda bi sorunum yoktu.Matematik zaten ne zaman yüzüme güldü ki-bi kere gülmüştü günahını almayayım-.Bu kısım böyleydi.Bi diğer tavsiyem ise kolaydan zora doğru gitmek.Başlangıçta üst düzey bi test kitabından başlarsanız eğer daha senenin başında moral,motivasyon vb. açısından batarsınız.İlk başta daha alt seviye yani kolay kitaplardan başlarsanız hem özgüveniniz yükselir hemde moral,motivasyon vb. açısından olumlu yönden etkilenirsiniz.Bunu şu şekilde düşünün;bi sporu yapmaya başlamadan önce her seferinde ısınma hareketleri yaparsınız ki kaslarınız sizi zorlamasın.Bu da aynı böyle.İlk başta TEOG tarzı denen sorulardan başladığınızda bu sizin için ısınma turu gibi olur.Ondan sonra orta seviyeye geçin.Bunuda antrenman yapmaya başladınız gibi düşünün.Bu aşama size daha çok güven verecek.''Evet,yapabiliyorum''diyeceksiniz .Gelelim artık sonlara doğru geçmeye başlayacağınız zor seviyeye.İlk naptık ısındık ondan sonra antrenmanımızı yaptık şimdi ise maçlara çıkıyoruz.-Kabul edin güzel benzetme yaptım-.Artık maç zamanı.Zorlara geçiyoruz.Zor kısımda soruları yaparken zorlanacaksınız bu normal bişey adı üstünde'zor '.Bu aşamadan sonra zaten hoop sınava gireceksiniz :)Bu kısımda bu kadarcıktı.Kısacası;en başından planlı gidin ve olabildiğince bu plana uyun.Bugünlük benden bu kadardı.okuduğunuz çook teşekkür ederim.4.maddeyi beklemede kalın,hoşçakalın:)

Yazımı beğendiysen beğenmeyi,yeni yazılarımdan haberdar olmak için abone olmayı,eklemek istediğin şeyler varsa veya düşüncelerini belirtmek istersen yorum atmayı unutma.💗💗💗

1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page